<3 Varm i hjärtat <3

Ljuvliga söndag kväll♥

Sitter i soffan å tänker tillbaka på helgen som varit!!

TACK å än en gång TACK, till er som följer mig och som tar er tid att lägga in en kommentar ibland,
det betyder jätte mycket för mig, blir alldeles lycklig när jag ser att det finns kommentarer ;)

Jag blir alldeles varm i hjärtat av komentarerna jag fått i helgen, ang
-Peppning
-Trots
-Radera dagar

Jo denna helgen kan jag känna att jag varit ganska negativ, eller ärlig rättare sagt!
Har tyvärr haft en svacka ett par dagar som dessutom inte blev bättre av denna trevliga bacill jag åkt på :(

Men idag har varit en bättre dag på många plan, glada barn, mysig sambo
och så solen förstås
:) ÅH vad den värmde hjärtat idag.
Satte mig i ett hörn ett tag å bara mös av att det var alldeles vindstilla å varmt.

Eftermiddagen avslutades med ett alldeles oväntat men MYCKET välkommet besök, TACK♥

Imorgon tar jag nya tag vad gäller min last, jag ska lyckas!!!

Nu blir det mysbyxor, å ett stort glas loka smultron....mmmm

Ha nu en underbar kväll kära vänner, å tack igen för att ni finns, ni är underbara♥


Kommentarer
Helena

Skönt att helgen avslutades bättre än den började! Vi har varit och gjort tusen olika ärenden idag, bla köpt en liten trevlig soffa på ikea att ha utanför ytterdörren. Det blev bra. Du är bäst finaste svägerskan! Kul med oväntat besök! Största kramen till dig!

2011-04-10 @ 20:21:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0