Förlåt!!

Oj,Oj här sprang dagarna iväg... Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen, har helt enkelt bara glömt å inte orkat sitta vid denna dumburken...

Vilken dag, naprapaten, sjukgymnasten, handling,2 timmars utelek, storstädning!!!

Men solen har ju lyst HELA dan, helt underbart <3

Det blev invigning av cykeln idag, inte villa jag ta bilen till dagis när solen lös så fint ;)
Vårkänslor om nåt när cykeln kommer fram, de tycker jag iallafall!

Nu är båda själ och sinne laddat med vårkänslor, TACK solen <3

Jag å Frida satt å tittade på Ullared å Ola-Conny innan när hon utbrister,
-Sånt hår mamma!!
-Vadå frågar jag?...
-Sånt hår ska pappa ha...
-Va, ska pappa ha de.. men han kan ju inte de (han e ju flintskallig)...
-Jo, men vi måste kolla i affären, man kanske kan köpa de...om de fastnar på han?!

Ha,Ha,Ha va jag garvade!!! Vilka tankar... Vad fick hon det ifrån??!!
Ja där fick jag mig verkligen ett välbehövt skratt =)))) Goa unge <3

Nu har jag just tittat på "En unge i minuten"...
ÅH JAAA det suger i bebis tarmen nu ju... =))

Just de, katten som jag vaktade i helgen blev fint omhändertagen på sjukhuset, han fick vara kvar en natt, de fick göra om operationen och ny antibiotika sattes in.
Men nu är han hemma å verkar må bra ;) Å min vännina är lättad över å va hemma hos han igen!!

Nu ska jag nana kudde.

Sov gott alla <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0