Oväntat besök!

Idag vaknade Frida 05.15... Jo det är sant, TIDIGT kallar jag det!!
Men hon låg kvar i sängen å mös å tittade på tv till 07.30...Tack hjärtat!

Väl nere blev det en kopp kaffe å mys i soffan ;)

Denna helgen är jag kattvakt åt min goa vän Lena, hennes katt är nyopererad för en böld och jag lovade att medicinera honom och kolla till såret medans som var borta över helgen...
Men idag när jag kom ner så tyckte jag att såret inte alls såg bra ut... det hade börjat lossna i stygnen...

Fick ringa upp Lena å förklara läget, ringde djursjukhuset å dom ville att vi skulle komma in..
Stackars Lena som sitter i Stockholm å jag far in med hennes älskade katt!!
Jag fick lämna honom där inne så skulle dom göra detta fint igen, Oplanerat besök på Djursjukhuset!!

Väntar nu på att dom ska ringa å säga att jag kan hämta han igen, plutten♥

Hela familjen har just varit på promenad, vi stannade till i Pingstkyrkan och tittade på utställningen som dom har där idag, min goa vän Elin ställer ut och säljer fina grejer hon gjort där idag.
Själv köpte jag 2 fina ljuslyktor av henne och 2 kort med fina budskap på av en annan ;)

Nu blir det Tacos om en stund, sen blr det LÖRDAGS mys med hela familjen♥

Hoppas ni alla får en skön Lördag kväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0