Andevärlden...

Finns det andar?....Vad tror ni?....

Inte kan man bara försvinna från sina nära å kära bara för att man lämnar dom...

Nej det tror inte jag iallafall, jag tror att man fortfarande ser och är med dom på sitt eget sätt.

Det har länge legat i mitt intresse att läsa om drömmar och "det okända"...

Jag känner ofta att jag är bevakad, får ofta lustiga närvaro känslor.

Några exempel är att:

*Katten kan sitta och kolla upp i trappan å jama....

*Att det ofta drar kallt runt mig, speciellt på en plats i soffan...

*Ofta kan jag höra hur ytterdörren stängs på nedervåningen, men ingen kommer hem...

Ja de finns många grejer som hänt, oförklarliga....men ändå så äkta!!

Det måste ju vara någon som gör dessa, har ju tyvärr några nära familjemedlemmar som lämnat oss alldeles för tidigt och jag tror att dom är med mig.

Känns ofta som att dom visar sig genom att ge mig styrka att klara vissa dagar.

Just i skrivande stund sitter jag på "den" platsen i soffan och det känns som att jag kan andas ren och kall luft...

Jag tittar ofta på programmet, Det okända, och har själv varit sugen på att kontakta dom, men samtidigt livrädd för att dom inte ska hitta nåt, och att man skulle vara dum i huvet då!

Att ta kontakt med andevärlden är något jag gärna skulle vilja göra, tänk att efter 16 år kunna få kontakt med sin mamma♥...

Men då vill man ju träffa någon som känns seriös, hur får man tag i dom?...

En som jag känner gjorde detta för å få kontakt med en familjemedlem, allt detta spelades in på ett band, jag kan inte med ord beskriva hur ÄKTA det var.
De saker som hon sa va så mitt i prick... Hon kunde säga saker som var på gång för denna familjen, hur kunde hon veta detta?

Jag blir så imponerad av de som är ÄKTA!!!

Om ni har några tips så lämna dom gärna ;)

Önskar att jag hade telnr till himlen så man kunde kontakta de saknade och tala om hur mycket man älskar dom och tänker på dom♥....

Carpe Diem!!!


Kommentarer
Helena

Huva, jag tycker nästan det låter lite läskigt, men tur att du inte upplever det så. Vet i sjutton om jag skulle våga vara ensam i erat hus :) Jag tänk om din mamma hade en telefon där uppe i himlen, det hade väl varit fantastiskt.. Puss på dig!

2011-02-22 @ 14:43:08
Ia

Ha,ha men Helena,dom som e här menar bara väl, de lovar jag! Alla har nog en skyddsängel...

Jag kanske är lite knäpp men ja tror det funkar såhär!

Ja tänk å kunna ringa till mor å säga, -Kom hem vi saknar dej!!! Puss tillbaka <3

2011-02-22 @ 16:27:50
URL: http://iastankar.blogg.se/
Elin

Hej där vännen. Jag tycker det vore konstigt om dina nära o kära - som kanske skulle fungera som skyddsänglar - får dig att känna en konstig kall närvaro, obehag eller få dig att höra oförklarliga saker. För mig går inte det ihop. Däremot tror jag ju på Gud och har därför övertygelsen om att det finns ondska och en ond andevärld... Jaja... svåra frågor det där... Kram

2011-02-23 @ 13:24:10
Ia

Tack söta Elin för att du följer min blogg!

Nej det har du rätt i, det låter säkert konstigt,men har ofta tänkt att det kanske är deras sätt att försöka visa sig utan att skrämmas....alltså genom kylan.

Men som sagt,detta kan vara både att känsligt ämne och ett svårt ämne.

Har verkligen ingen aning om/hur det är eller om det ens existerar. Jag respekterar verkligen din syn och är öppen för det mesta.

Ha en skön kväll vännen! Kram

2011-02-23 @ 18:54:12
URL: http://iastankar.blogg.se/
Maria

Finns ingen tvekan om att dom är med oss. Dom finns överallt. Det du känner är äkta.. ta vara på dom stunderna och våga öppna upp så ska du se att dom kommer kunna tala till dig..underbart vackert.



Jag har varit rädd länge men är det ej längre..



I Nyköping finns en fin kvinna du kan tala med. Men hon tar inte bara upp andar. Hon tar emot budskap och hjälper oss finna vägen och våga gå på den väg som är för oss.



www.ursprung.nu



Våga tro och våga se att särskilt din mor är bredvid dig!



Kärlek / Maria

2011-02-23 @ 20:54:58
URL: http://maria-mariasinnersta.blogspot.com
Ia

Tack vad glad jag blir att du följer mig Maria!

Jo det känns tryggt ändå på något sätt, känner inte att någon vill mig illa, bara finnas för mig och ibland göra tecken för hur jag ska handla ibland.

Jag tror verkligen att mamma följer mig, att hon finns här för att följa sitt barnbarn...



Detta är väldigt spännande tycker jag!

Tack för tipset,ska jag absolut kolla upp ;)



STOR kram <3

2011-02-23 @ 21:37:49
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0