Min solstråle ;)

Kan knappt fatta hur fort tiden går och hur stor min tös är nu, 3 år snart, så stor!

Igår va vi på utvecklingssamtal på dagis, första gången i mitt liv, självklart kändes det speciellt.

Alla vet vi ju att våra barn kan ha sina sidor å inte vet man hur dom egentligen är på dagis...

Så med små fjärilar i magen såg jag fram emot detta.

Frida

♥Glad och positiv, solstråle
♥Mån om andra
♥Öppen
♥Lyssnar och uppför sig
♥Tar för sig och vågar synas
♥Leker med alla, stora som små

Finmotoriken- skriver, klipper, målar
Grovmotoriken- klär på sig själv

Å hon ÄLSKAR gymnastiken, skiner som en sol då ;)

Jaha, å hur tror ni jag kände mig efter detta, STOLT och glad!!!!

Detta kanske uppfattas som lite skrytit att dela med sig av, men kunde inte låta bli...

Så idag är en bra dag, fylld med stolthet och glädje från gårdagen ska jag nu ha en lugn dag,
en dag på ett Ia vis ;)....

Ha en trevlig dag alla läsare!!!


Kommentarer
Elin

Fina Frida!

2011-02-25 @ 08:14:54
Ia

Vi har ju fina barn Elin <3

2011-02-25 @ 15:04:10
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0