Oj vilken dag!

Hur många känslor som helst idag...

Morgonen börjar med att min underbara dotter väcker mig med en puss <3 Åh va HÄRLIGT!

En mysig morgon i våran takt innan det var dags för dagis.

Just när vi ska gå ut haltar våran katt in...stackarn har varit i nån jätte fight inatt,
usch så hemskt, haltar och har massa sår på ena örat.

Blev först helt livrädd...HJÄLP vad gör jag, men nu verkar han piggare å han äter, så skönt!

Efter denna blandade känslor morgon var det dags att bege sig till stan...

En favo fröken på dagis gör tyvärr sin sista dag på måndag, denna underbara människa har följt Frida från start och är helt underbar på alla sätt.

Så in och hitta nån liten grej till henne från Frida och oss, å jag blev så nöjd ;)

Sen var det då dags att hämta snuffan, lämna presenten och tacka för denna tiden... å jag som är så känslig, tycker inte om att skiljas från människor jag tycker om... snyft!

Men vi önskar henne all lycka med det nya jobbet!!

Denna dag är speciell på flera sätt, pappan i huset gör nämligen sin sista dag på sin arbetsplats, på Tisdag vankas det ett nytt spännande arbete.... MÅNGA känslor idag alltså!

Nu är vi hemma, myser i soffan framför en Tingeling film, bara jag å mitt lilla hjärta♥

Jag önskar er alla en helt underbar Fredag kväll, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0