Skärpning!!

Nu va ja ÄNTLIGEN här igen!

Har verkligen inte orkat skriva nåt här på ett tag...å va ska man då ha en blogg till?!

Nej, skärpning får det bli nu!!!!

Idag har jag varit på jobbet och träffat några av alla mina goa kollegor <3

Åh va jag e glad att jag har er, hoppas ni känner det <3

Inte annat en att man längtar tillbaka....får väl se när ja e "fit for fight" igen ;)...


Resten av dagen har spenderats ute med mitt lilla hjärta i den underbara sol som behagade titta fram idag,
helt underbart att inte behöva frysa ute för en gångs skull!!

Nu har jag bestämt mig för att ha en slappar kväll i soffan, för det tycker jag att ja e värd <3

Ha en skön kväll alla, kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0