Till mina vänner!

I skrivande stund snurrar många tankar i mitt huvud...

Jag känner mig inte alls som den spralliga, glada, pigga och roliga tjej jag brukar vara, vilket gör väldigt ont i mig, men jag hoppas på att mitt riktiga jag snart ska komma tillbaka!

Till alla mina vänner som finns där ute....

Känner att jag försummat er en tid, detta är verkligen inte avsiktligt, inte vad jag vill.

Tyvärr finns inte riktigt orken där att lyfta luren och ringa er....
Tyvärr finns inte heller orken att åka och hälsa på....

Men ni finns i mina tankar dagligen och jag är så glad att ni finns,
jag hoppas att ni förstår mig och står kvar när jag är redo♥

Äkta vänner är ju de som respekterar varann, stöttar varann och finns där,
känner, tror och hoppas att ni är mina äkta vänner!!!

Det är ni som ser till att jag är den jag brukar vara,
Det är ni som får mig att le och känna mig uppskattad,
Det är ni som får mig att orka igenom tuffa dagar.

Med dessa rader vill jag kramar om er hårt och tacka för att ni finns♥
och förklara hur mycket ni betyder för mig, ni är underbara!

Va rädda om er, STOR kram!!!


Kommentarer
Helena

Stora kramen tillbaka finaste svägerska!

2011-02-23 @ 22:09:41
Ia

<3

2011-02-24 @ 10:20:33
URL: http://iastankar.blogg.se/
Cissi

Kramar om dig hårt o länge. Puss på dig gumman

2011-02-24 @ 22:02:56
Ia

Kramar massor tillbaka till dej Cissi <3

2011-02-25 @ 15:04:51
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0