Fullt ös medvetslös....

Hade tänkt mig en luuugn dag idag, hemma ni vet, inte göra nåt...ligga på saffan å vara lat som jag är sååå duktig på nu för tiden... Men icke!!

Kommer bort till dagis å de visar sig att vi glömt overallen....hem å hämta, tillbaka till dagis!

Inte nog med det, overallen hade gått sönder....

Hem å ringa "måste" samtal...bland annat till telia som är så duktiga på att inte stå för de fel de gör utan bara skylla ifrån sig....men me lite envishet så prutade jag ner fakturan med 180kr...;)

Fixa med räkningar...ringa rehab samordnare... Å nu sitter jag här, klockan är redan halv 11 å jag har inte gjort hälften...Ta mig i kragen kanske...men soffan ropar ju på mig!!!

Kom på att jag måste handla innan ja hämtar princessan oxå...mat måste man ju ha!

Sen får de bli a6 då, ny overall, å den måste prångt va rosa oxå...gissa om vi kommer få spendera resten av dagen där uppe, va kul, NOT!!

Gav mig på nya gardiner igår oxå, de hänger fortfarande på tvären, kanske borde göra färdigt nåt man påbörjar någon gång...Just de, ner till jobbet oxå...

HERREGUD!!! Dags å få tummen ur å sätta fart...Nu vet ni va jag har för mig idag isf ;)

Kramar på er♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0