Fullt ös, medvetslös!!

Ja det är verkligen ordet för denna dag....puh!

Sovmorgon till halv 10,mmm de va ja värd, om ja själv får säga det iaf ;)

Har suttit ner å avnjutit frukosten å just svalt sista skvätten kaffe....ja då får båda barnen för sig att de ska åka skridskor, å inte om en stund utan just precis DÅ!!!!

Å ja vet inte riktigt...En 2 åring som aldrig stått på skridskor ensam till skridskobanan med en 10 åring, öh nej tack!

Så de va bara att glatt ta på sig vinter utstyrseln å hänga på!

Ha,ha va en go syn å se Fridis på skriller, mer skräckupplevelse än kul tror jag, men skam den som ger sig =)

Väl hemkomna dyngsura å möra så fick vi oväntat besök, mycket trevligt!

På me kaffe, lovade ju att installera dataspel till den stora me....gör de under fikan.

Liten blir uttråkad, vi pärlar armband då, sådär kul tyckte hon!!

Tiden sprang iväg å dags för middag, "sesam/taco" kyckling me pressad potatis mmmm mumma,

en extra matgäst,men va gör det. Men med gäster till maten så vill man ju bjuda på efterrätt också ;)

slängde ihop en kladdkaka oxå, inte helt fel!

Liten börjar bli trött...oh no...kl e bara 4 å de e bara att göra allt för att hålla henne vaken, mutade med att göra en trolldeg till henne som hon kunde leka med....LYCKAT!!

Sen blev det ett låååångt bad, kvällsmat å en stund framför tvn innan hon äntligen somna, duktig tjej.

Å sen va det att ge sig ut på de hala vägarna för å köra hem min systerdotter...SNYFT <3

Haft äran att ha henne här i 5 dagar...sååå mysigt!!

In å handla på g hem å nu sitter ja ÄNTLIGEN i min soffa å plitar på min alldeles egna sida ;)

Lite små trött....ja även roliga grejer kan ta på krafterna ibland...

Nu vill ja önska alla er goa vänner en helt underbar söndag kväll :) Puss på er <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0