Inte mamma!!!

Ja precis så lät det när jag kom för å hämta på dagis idag....

Jaha....skratta eller gråta??!! (pappas flicka å stenvall envishet)

Fick jaga dottern i dagis lokaler för å få me henne hem...men ja tänker positivt, då trivs hon ju iallafall ;)

Väl hemma...men mamma, -ja ville inte åka hem...

Får väl så sakta försöka inse att mamma inte är så rolig å givande längre, det behövs tydigen kompisar nu.

Har min tös blivit sååå stor...jajamensan!!

Snart är hon 10 år å slår i dörrar när hon blir arg,

ställer sig vid garderoben å säger att hon inte har några kläder att ha på sig....

sitter å smsar för fullt på sin mobil...

eller hänger vid datorn framför sims...

"schillar" gör dom tydligen i den åldern också, man "är" visst inte med kompisar längre...

Ja HERREGUD, de är skillnad mot när en annan va liten, då va man ute så länge de va just

å inte slog man i dörrar å betedde sig, då blev de utegångsförbud....

Men jag är stolt över delar av min uppväxt, har fått för mig att det gjort mig till en "mänskligare" och mer förståeende människa....vad vet jag?!

Så tack mor och far♥ Älskar er!!!



Kommentarer
Emmelie

Haha, goa unge ;)



Jag känner mig väääldigt gammal kan jag säga. Berättade häromdagen för Jim att när jag var lika gammal (liten) som han så hade jag inte ens en mobil.. o där sitter han med sin i-phone hehe. Förr lekte man, sen "var" man och nu chillar man? herregud det går för fort detta!



Hoppas allt är bra!

Ska bli så kul o ses snart!



Puss puss

2011-01-19 @ 17:13:17
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0