Längtar!

Ja då va det Fredag kväll å de mesta är klart ;) Han grejade det...♥ VILKEN karl!!

Nu vankas det sängtid...me like!

Ser fram emot att bege mig mot syster me familj imorn när vi vaknar, ingen sovmorgon här inte....

Men det är de värt, ska bli trevligt, som vanligt.

Vi är lite halvlustiga i vår familj...bryter ihop varje gång av våra "interna" skämt som vi jämt drar....ja dom är gamla men vi kan inte tröttna på dom :)

Å så har ju två av oss nya namn oxå....Monstret och Miss Klant Arslé....:D

Men det är ju det som gör familjen underbar, att man helt enkelt kan slänga upp benen på bordet, lägga en rap å bara vara sig själv♥

Det är vi bäst på!!

Ha de bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0