När ska man inse?!...

SUCKAR HÖGT Å DJUPT IKVÄLL....

Blir så trött på mig själv...borde ju förstått att jag inte skulle palla allt denna dag...å hur kunde jag tänka A6...

Jag bara skulle ha vinterkläder till Frida...drog igenom 4 butiker på 45min för att snabbt komma därifrån!

Vad blev då resultatet... PLATT FALL!!!!

Slutade med att jag fick sätta mig med lilla tösen på Mc å ringa efter gubben, fick be han komma direkt.

Frida tittade på mig å sa, - Drick lite mamma...♥... (underbara, älskade tös)

ÄNTLIGEN kom gubben, jag kunde ta mina tabletter å han körde oss därifrån, FRIHET!!!

Va tvugna att stanna till vid mitt jobb också, skulle ju prångt tvinga mig själv till att lämna viktiga papper där å så behövde vi handla också....å hellre me gubben än handla ensam en annan dag.

Inte annat än att man funderar på vart jag är på väg... Klarar absolut inte mycket folk, inte stress, inte press, inte när många pratar samtidigt...Lite scary...ψ

Sitter sen en stund tillbaka i soffan, nerbäddad i Hello Kitty täcke å just intagit ännu en tablett, så trevligt slutade denna dagen!

Lätt å säga att man inte ska pressa sig själv till vissa saker...en del saker MÅSTE ju bara göras...Jag är ju småbarnsmor också å även där måse jag fungera...

Ska verkligen jobba vidare på och försöka att INTE PRESSA MIG till en del grejer!!!

Puh, skönt att skriva av sig, nu ska jag vila...

Massa kramar!



Kommentarer
Emmelie

Men du, coola ner! Man kan inte hinna allt! Sträva inte efter att plöja 4 affärer på 45 minuter, ta den tid du behöver och intala dig inte att det kommer bli jobbigt som du gjorde på bloggen förut. Man får ta det i sin egen takt. Skriv en lista med det som behöver göras och värdera dom. Sträva efter att göra en "jobbig" och två "lätta" på en dag tex. Dagen efter kanske bara en "medel" osv. Jag gör en lista med allt jag ska göra och strävar efter att stryka en sak om dagen. Idag tex satte jag upp en fönsterlampa och tvättat två maskiner, inga saker som tar tid men jag kan stryka på listan och känner att jag gjort något (slipper den ångesten) Då känns det som att man kommer framåt sakta men säkert. Även om man är småbarnsmor så varken orkar eller hinner man allt. Sov gott nu och sluta stressa upp dig själv <3 Puss o kram

2011-01-26 @ 21:13:42
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/
Karolina Martinsson

Älskade vän!!! Ta det lugnt...love you♥♥

2011-01-26 @ 21:19:45
Ia

Tack söta ni <3

2011-01-27 @ 08:39:42
URL: http://iastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0