Nöjd!!

Hej å hå...

Då va de Söndag kväll igen, ljusen är tända, Princessan sover och snart vankas lite kvällsmat å soffmys ;)

Gubben är inte de minsta bättre i armen idag....å tabletterna va inte de minsta smärtstillande...

Å till råga på allt så kostade tabl 324 kronor....Antiinflammatorisk å smärtstillande...VÄRSTA RÅNET!!

Har ALDRIG varit me om att en sån medicin varit så dyr...

Håller fortfarande tummarna för att den ska va bättre, båda tummarna för han kan ju inte hålla nån :)

Ja är riktigt nöjd med dagen idag, den har varit lugn å skön, gått i mysbyxor dagen lååång!

Började dagen me 1 ägg, 3 ostrullar, gurka, vatten å kaffe, belv sååå mätt.

Middan blev pannbiff me gräddsås och sallad, mumma!

Men sen kom de trevligt fikabesök...å då fuskade jag....REJÄLT!!!

Ja,ja jag skulle ju inte göra det av den anledningen så de kanske inte gjorde nåt, skulle ju bara se om ja fick min ork tillbaka å en mer harmonisk mage...

Nu ska de snart bli kvällsmat....hm...smoothie eller äggröra å bacon... ä de sista e ju gott så, go for it ;)

Har ju inte så mycke tålamod heller...å ja hoppas inte de dröjer för länge innan man kan märka skillnad...

Måste bara få säga en sak...TV....vad är det?? Finns ju inte ett skit, Handboll...JIPPI..öh nej tack!

Inte konstigt att de blir mycke slötid framför denna dumburken :)

Have a nice evening ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0