Rullar tummarna...

Börjat dagen med en mysig fika hos min goa granne ;)

Denna tjej är så go, vår relation är nåt speciellt, vi har så mycket gemensamt och vi förstår varann så väl. Vi har båda haft många motgångar, men också härliga medgångar såklart :)
Man känner sig alltid så välkommen dit, tack Jenny <3

Idag ska jag rulla tummarna å titta på medans min gubbe har MASSOR att stå i....
Jo, ja ska verkligen göra det...
Planering?!....

Fick ett litet bryt igår då jag alltid varit en planeringsmänniska, å nu om nån gång behövs planering för mig!

Imorgon kl 10 ska vi infinna oss i Vimmerby, gubben å min underbara svåger ska på folkrace, medans jag ska åka hem till min goa syster å systerdöttrar för att bara vara....för det kan man där!

Är det packat?....NEJ   Stortjejen ska hämtas vid 17....
Gubben bestämde sig för att söka för sin hand me....IDAG givetvis....

Hur har han tänkt att få ihop detta tros?! Jo han lovade heligt igår, JAG LÖSER DET!!

Ok ska släppa alla måsten idag å inte lägga mig i, bara vara VÄLDIGT tacksam sen om han får ihop det!!

Dessutom får vi finfin besök ikväll ;) Vår goaste lilla Ebba ska vara här så hennes föräldrar får gå ut å avjnuta lite god middag på tumanhand...det är de värda!!
Å hon har börjat gå me....ska bli SÅÅÅÅ kul å se!

Så för mig blir det att bara ägna mig åt barnen idag :) Värmer långt in i själen!!!!

Funderar på att ta mig ur mysbyxorna idag å i helgen....kanske inte behöver se ut som ett vrak varenda dag...
Fast de e ju riktigt goa alltså...separationsångest.

MÅNDAG
närmar sig med stormsteg...ni som står mig närmst vet vad jag menar med detta <3

Ser fram emot det samtidigt som jag är lite rädd för det, men NEJ fasen jag behöver det!

Jag klarar detta, jag kan, jag vågar, jag ska....

Ha en skön Fredag goa vänner!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0