Ska de va såhär?!

Hej på er!

Ibland tänker man väldigt mycket....iallafall jag, tror de är ett kvinno syndrom..

Man vill ju vara perfekt liksom, hur får man ihop det???

Perfekt sambo...

Perfekt mamma...

Perfekt kollega...

Perfekt kassörska...

Perfekt vän...

Man vill vara stark, göra sitt allra yttersta, finnas för sina vänner, ge sin familj massa kärlek...

Varför blir man aldrig nöjd... Har genom åren lärt mig att sänka kraven på mig själv!!

Men ändå kan det kännas som att det inte räcker det man gör, Kan känslor äta upp en?!

Jo de känns så ibland, man tänker för  mycke men man glömmer sig själv...

Tror de är fler som känner såhär, men har märkt att det många ggr är skönt att släppa fram det!

Det är skönt att få ett vredesutbrott, det är skönt att lipa som en gris, det är skönt att få vara ensam ibland,

men mest av allt måste jag säga att det är skönt att skriva av sig.

Livet är fullt av motgångar och prövningar, men tar man det i den takt man själv orkar så tar man sig igenom även de jobbigaste stunderna.

Man blir en stark och kärleksfull och omtänksam människa av motgångar, även dom är bra ibland!

Så ja, jag är inte perfekt men,
♥ jag är lycklig mamma till min älskade dotter,
♥ jag är lycklig över att ha min sambo och vårt hus,
♥ jag är lycklig över att ha mitt arbete och mina goa kollegor,
♥ jag är lycklig över min familj och mina goa vänner
♥ å jag är rätt bra på en del saker!!!

Puss på er!



Kommentarer
Madde

Fina Ia!

Du är alldeles perfekt, precis som du är! Inte behöver du ändra på någonting!



Älskar dig, vackra du!

Puss! <3

2011-01-18 @ 09:47:48
URL: http://sagobrollop.blogg.se/
Ia

åh tack söta du <3

2011-01-19 @ 14:41:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0