Söker sekreterare!

Härliga soliga Onsdag♥

Å den har tyvärr än så länge spenderats i telefonen mest...

Känns som jag skulle behöva en sekreterare, nån som är intresserad??!! Mat å fika är lönen :)

Ibland känner jag att jag har NOLL KOLL på saker å ting!!

Datarummet började jag riva upp å ner på igår i hopp om att kunna gå in där snart,
men det dröjer nog.. sen vi flyttade hit så har jag blivit urusel på att sätta in papper i pärmar...
Å vi har bott här i snart 6år...KUL!!!
Så jag har lite att rensa kan man säga!

Det drog med sig att jag behövde kolla upp lite försäkringar mm. så sådana roliga samtal har jag suttit med idag.
Men jag tycker ju dock att försäkringar är sååå intressant så sitta i tel gick rätt bra idag.

Men så kommer man då till lagar å paragrafer, å där körde jag fast... dom är lite kluriga att läsa dom där alltså, men skam den som ger sig!!

Idag har min lilla tös äntligen varit på dagis igen ;) Lycklig och trött nu.
Imorgon ska dom ha kalas på dagis för alla som fyllt år i Mars,stor dag för barnen!

På vägen hem sprang vi in på affären å köpte med lite blommor hem som nu ska få pryda en fin trälåda
som sedan ska få bo i trädgården.

För ovanlighetens skull har jag blivit gräsänka igen me... dessa kurser alltså, ja,ja han lär sig ju massor iallafall och det är väl såhär det ska fungera på ett jobb, få utbildning nu och inte om 1år....
Så ikväll blir det mamma, Frida mys♥

Ska förbereda mig och samla krafter inför morgondagen då det är dags för möte med f-kassan...
Det är lite jobbigt att vara så i centrum tycker jag, sitta där å flera styckan ska diskutera mig...
Jag vet vad jag vill iallafall, sen får vi väl se vad de andra har att säga?!

Det är väl ändå jag som känner mig bäst själv...eller??!!

Dags att ta tag i lite viktiga grejer igen å få lite fixa grejer gjorda här hemma,
sen blir det fika i vårsolen med underbaraste Frida ;)

Tjingeling!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0