Upp å nervänd!

Måndag 21 Mars 2011....

Oj,oj va så nöjd med hela lördagen och det kalas som blev så lyckat ;)
Somnade gott på soffan och vaknade av ett mindre roligt samtal....
Ja men varför måste motgångarna sluta komma... lika bra att ta alla på en gång!!!

Översänder MASSA varma kramar till Jesper med familj och hoppas på att dom kan reda ut vad som är fel så att du snart är på benen och får komma hem <3

Kände att jag behövde ett break mitt i tråkigheterna igår, vad kan vara bättre än att bli lite bortskämd då :)
Sagt å gjort... lyfte luren å ringde goda vänner å frågade, -Hej, vad ska ni äta för middag idag...;)
Svaret blev, -Ja, vad vill ni ha för mat??... Ni får gärna komma hit!!

Mmmm gott att bli serverad mat å efterrätt bara sådär, Tackar!
Detta hör verkligen inte till vanligheten, tycker INTE om att tränga mig på.

Efter en mysig dag somnade vi alla pang-bom här hemma!

Idag har det gått i ett, först naprapat, sen vc med Frida, sen städning å tvätt... å lite uppdatering om Jesper såklart, tänker på er!

Var på uppföljning hos Fridas astmaläkare idag, inget roligt att dras med alltså, men vi skulle försöka dra ner på medicinen nu och se vad det gör för skillnad, HOPPAS att det växer bort snart!

Det var mindre roligt att det blev kväll nu... Blev nämligen gräsänka IGEN... gubben på kurs, IGEN!!
Usch det kändes jätte konstigt när han åkte ikväll...
Kan känna att jag inte visar honom de känslor jag vill/borde... Men det är så svårt när man inte mår så bra...
Sista veckan känns det som jag inte hållt om honom el visat nåt alls.
Därför kändes det JÄTTE jobbigt att han åkte ikväll...snyft!!!
Man ska vara rädd om det man har♥

Det är inte många nätter från varann nu ,men tillräckligt många!
Känner att ja inte har självförtroeende nog att klara hemmet å Frida själv... de gör jag ju, det vet jag, man klarar det när man måste, men de känns tungt...

Varför är det så svårt att visa känslor ibland?! Han betyder ju hur mycket som helst för mig och jag älskar ju verkligen honom. På Torsdag firar vi 11 år tillsammans å 6 år förlovning, underbara år<3

Vill verkligen ta mig i kragen å vara bättre på att visa vad jag känner, hur mycket jag älskar honom...
Vi är så dåliga på att få ihop barnledig tid å bara vara vi... Vi tycker inte om att be om hjälp å be andra passa barnen, vi har ju skaffat dom för att ta hand om dom.
Men vi skulle verkligen behöva typ en Weekend, bara vi, relax, god mat å bara unna varann kärlek.

Frida har bara sovit borta 1 gång sen hon föddes, det är säkert många som tycker å tänker om det på ett eller annat sätt... men vi har inte velat ha henne sova borta, det känns lite jobbigt!
Det är ju en vanesak och vi kommer säkert få det att fungera å kännas bra såsmåningom!

Ja,ja sitter här själv i soffan nu, jag å datorn ;)
Får väl försöka passa på att njuta av att få se de tv-program jag vill ikväll...:)

Ni som läser har säkert olika tankar om detta inlägget och om att vara själv mm...
Men jag är inte den som tycker om att vara från familjen, vet att det kan vara nyttigt, men inte just nu när jag mår som jag gör känner jag!

Ha nu en skön kväll alla goa läsare ;) STOR kram på er ♥


Kommentarer
Madde

Det är klart att det är jobbigt att vara ensam.

Sist Mac var borta så bjöd jag in mig till Åsa, och stannade där tills han kom hem.

Det var jätteskönt att slippa sitta hemma i ett ekande hus och känna sig ensam.

Puss fina du!

2011-03-23 @ 08:28:53
URL: http://sagobrollop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0