Intar sängläge igen!

Passar på att blogga lite till innan jag ska försöka sova igen!
Jag vill börja med att tacka för inläggen via facebook ang mitt blogg inlägg idag.
Ibland känner jag mig fruktansvärt ensam i detta....
Men det var skönt att få era reaktioner, då är jag ju inte ensam...

Men vad brukar ni ha för besvär??

Var brukar de sitta för er?

Vad gör ni åt det, kost, mediciner?

Vad undviker ni?

Jag har undvikit mejeri produkter, fet mat, stark mat osv.

Min mage kan va konstig från dag till dag, men sådana här riktiga skov får jag tack å lov bara 2-3 ggr

per år, blir helt däckad då i 3-4 dagar, mår illa, kräks ibland, ont i magen som inte släpper med några som helst

tabl jag fått, inte heller med smärtstillande...

Ibland får ja springa på toa, ibland inte...

Ja den ter sig verkligen olika varje gång, men något jag får varje gång är frossa!!!

Vore skönt att få bolla lite tankar,tips å idéer så skriv gärna lite om era problem.

Tacksam för alla tips och idéer!!

Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0