Jag vill så mycket..

VAB idag oxå, men proverna igår visade inget, tack å lov, så imorn testar vi dagis å jobb igen :)

Alltså man blir ju helt sjukt förslöad av att vara hemma såhär...

Men på förmiddagen fick vi ett "bak ryck".... nja inte bokstavligt talat, men vi bakade lite!

Kladdkake muffins å Kolakakor blev resultatet, Fridas favoriter såklart <3

Jag är ju glad om hon äter nåt, även om det e onyttigheter...

Sen vände jag upp å ner på vardagsrum å kök, fick för mig att skifta däremellan, så nu har

* Gardiner
*Lampor
* Krukor
* Ljusstakar

Bytt plats :)  MEN jag vill såååå mycket, är typ överallt nu, vill ju ha allt nytt me!

Tänk om man fick ha en dag med hur mycket pengar som helst att spendera på INREDNING!!!!

Då skulle ja köpa, gardiner, krukor, ljusstakar, fina fat... Ååå va jag skulle mysa, drömma måste man!

Ska till Ullared om 2 1/2 vecka... tihi va kul :) Ska få sällskap av kära syster å systerbarnen, MYS <3

Men nu får ingen mer dra på sig nån baccilusk för i helgen så ska vi till GÖTEBORG :)))

Vi ska åka ner å bo hos Lisa <3 ska bli så kul att träffa henne, äntligen!

Titta vilken fin bild jag hittade på henne å Fridis <3


Nu har jag kokat lite kolasås, som ska avnjutas med vaniljglass i soffan tillsammans med IDOL!!

Jag älskar Idol å Anders Bagge, han e bara sååå bra.

Puss på er!!!


Kommentarer
Madde

Åh, om du ska till Ullared efter att min lilla apa har kommit till världen så kanske man kan få skicka med en liten slant och liten handlarlapp?



Puss!

2011-09-15 @ 09:36:48
URL: http://sagobrollop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0