Mul ö Klövsjukan....

Ja precis, Mul å Klövsjukan härjar visst på dagis å har nu nått vårat hem....

Men HALLÅ, det är ju typ 2011... Jag trodde det var en gammal epedemi från stenåldern typ...

Idag heter det "Höstblåsor"...

Å det verkar smitta massor och fort!!!

Röda prickar igår morse, bölder igår kväll, å variga idag....



Ser inte så jätte nice ut, å verkar göra rätt ont!

De började med prickar under läppen igår, sen bölder, sen prickar på fötter å händer...
Sen på överläppen.. å idag börjar de bli bölder på fötterna å vid näsan...
Så mammas lilla hjärta ser ut alltså!
Har fått svar på varför hon ätit dåligt några dar, förm har hon blåsor i munnen oxå, euh!!!

Ja,ja vi e nu isolerade från omvärlden å kompisar... å en vecka innan man får va på dagis igen...

Vi hade planerat att min kära syster med familj, typ 6 st :) skulle komma hit idag å vara till Söndag
å imorgon skulle större delen av gänget dra till Ullared..
Snacka om att jag fick panik igår, å tänkte att nu skiter sig allt.

MEN, tack syster för att ni vill komma ändå :)))))
Ska bli sååå mysigt!!

Nu är det så att alla mina systers barn har haft detta å efter 10års ålder kan man inte få det tydligen!

Så här ska nu bäddas å fixas för 6 nattgäster inklusive oss = 9 st...

Men finns det hjärterum så finns det skjärterum ;)

Sen blir det myyyys <3 hela helgen å shopping såklart!!

Å en å annan tanke till min kära vän Madde såklart, hon går ju i väntans tider, å dessutom på övertid....
Önskar dom inget  hellre än att den där krabaten snart ska komma så att de kan få njuta som mor å far Idh!!
Tänker massor på dej Maddut :) Å håller tummar å tår.

Ha nu en underbar helg alla å njut av värmen å solen, vi behöver de vitaminerna!!

KRAAAAAM



Kommentarer
Madde

Åh, underbara du! Tack så mycket. Vi väntar och väntar och väntar lite till.



Hälsa syster-yster och ha en fantastisk helg!



Puss å kram!

2011-09-30 @ 13:01:10
URL: http://sagobrollop.blogg.se/
Michael Mollet

Krya på er o håll ut.

Ullared finns kvar.

2011-10-06 @ 20:39:17
Michael Mollet

Krya på er

2011-10-07 @ 21:27:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0