Härliga Måndag kväll <3

Vilken härlig Måndag kväll, under filten i soffan känner jag värmen av värmeljusen och den underbar orkidé doft

de avger, tvn är avstängd och lugnet har verkligen tagit plats <3

Känner att jag behöver just detta nu efter 3 jobbiga dygn...

Mitt lilla hjärta har det jobbigt med astman igen, nätterna har varit långa och sömnlösa...

Men håller alla tummar att det är på rätt väg nu!

Imorgon däremot ska vi börja dagen lite annorlunda...

Det jag tidigare skrivit om på bloggen, som jag inte gärna tänker på, ska imorgon vara i fokus,

Mitt lilla <3 as hjärtfel... imorgon är det dags för utredning av hennes tillstånd och om hon påverkas av detta!

Känslorna är många och blandade, självklart känns det bra att de ska ha henne under uppsikt.

Försöker att inte tänka det värsta eller det svåraste... Men ibland rinner en tår nedför kinden och man tänker

på vad som kanske komma skall??!!

Tar ett djupt andetag och blickar framåt!

På Lördag har jag planerat en liten fest här hemma för mina goa arbkollegor, då blir det invigning av mitt

nya älskade vardagsrum <3 som nu har fått en lantlig, ombonad å ljus inredning, precis som jag önskade.

Lugn och ro för själen helt enkelt :)

Nu ska jag koka mig en kopp te och läsa "Allt i Hemmet" en ny favorit i min tidningshylla,

Oj vad inspirerad man kan bli av den, jag blir ju liksom aldrig nöjd... vill ju alltid ha ett projekt igång ;)

Önskar er alla en underbar Måndag kväll <3

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0