Blandade känslor...



Blandade käslor inför det brev som damp ner i brevlådan igår...
Nu är vi där... Där vi stod i våras med besök hos läkare och kontroller...
I maj lämnade vi ryhov efter ett besök med vetskapen om att en op av mitt lilla hjärta kommer att komma!
Jag sköt känslorna och rädslan framför mig, det var ju så långt bort... Nu startar resan...
Givetvis känns det bra att de tar oss/mitt lilla <3 på allvar å att de vill hjälpa henne på bästa sätt!
Vi börjar nu då med sömnregistrering för att registrera andningsuppehållen som hon ibland gör, hua det är otäckt!!
Utifrån detta resultat så tar läkarn beslut ang ev operation och vilken metod. Så nu tar jag djupa andetag , tänker positivt och försöker behålla mitt lugn...
Allt för hennes bästa <3

Kram å gonatt där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0