Familjetid 😍

Ett litet Mirakel.... Ja hua det Àr ju precis sÄ det Àr!
Myser lite extra idag och ser till att njuta av nuet 💙
TACK finaste lilla Anton för ditt underbara sÀllskap varje dag!
 
ÄNTLIGEN Ă€r det Fredag och alla ska vara lediga tillsammans igen, Ă€lskar Fredagar đŸŒč
Älskar nĂ€r alla Ă€r hemma Ă„ det Ă€r liv Ă„ rörelse i alla hörn Ă„ man gĂ„r Ă„ drar i mysklĂ€derna.
En helg med lite fix vÀntas,
Den stora tjejen ska till Gran Canaria pĂ„ Söndag morgon, hm... jo jag Ă€r avis, hade verkligen behövt en vecka i annan miljö och med vĂ€rme 🌞
 
Hursom, det ska packas och fixas inför det, en tonĂ„ring gör ju inte allt för mycket sjĂ€lv... "orka liksom"...😯
 
Jag har bestĂ€mt mig för att lĂ€mna in klĂ€der till klĂ€dbytardag nĂ€sta helg ocksĂ„, dĂ„ detta ska mĂ€rkas, sĂ„Ă„Ă„ gudomligt skönt att rensa ut 👍
Det som inte blir sĂ„lt hĂ€mtar jag igen sĂ„ blir det att stĂ„ pĂ„ loppis framöver efter Fridas önskemĂ„l som vill tjĂ€na egna pengar, riktigt kul tycker jag 😊
 
Nu somnade lilleman gott till förmiddagsmÄlet sÄ dags att lÀgga han pÄ plats i ÄkpÄsen och ta en promenad, en nypa frisk luft Àr aldrig fel ju!
 
Ha en fantastisk Fredag fina lĂ€sare och se till att njuta av nuet 😘


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

HÀr kan ni följa mig, en 29 Ärig smÄbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar nÄgot förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste smÄ ting. VÀlkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0