Nä de syns inte utanpå....

Men du ser väldigt pigg å välmåeende ut....
Du ser glad ut är det nåt speciellt...
Du ser superfräsch ut....
Det syns inte att du mår så dåligt...
 
Nä de syns inte utanpå för jag vill inte alltid gå runt och se ut som ett vrak så ATT det syns utanpå...
Jag vill oxå kunna göra mig iordning med gott samvete...
 
Bara för att man mår skit för allt ibland så måste jag väl inte utstråla det jämt?....
Ibland är det skönt att få den där uppiggande kommentaren om att man är fin, men inte när den läggs upp i otrevlig nyfikenhet!!!
 
Att sminka sig, fixa håret och klä sig i något annat än mysdressen (som de flesta dagar består av) är en stor terapi för mig 💪🙏
 
Å det är skönare att gå ut med "masken" på än att få höra hur sliten å ledsen man ser ut...
Skönt å dölja det lite!!
 
Jag jobbar med psyket varje dag och det svajar många ggr, när man inte har krafterna att vara den man önskar så skär det i hjärtat...
Du är bra precis som du är!!!! 💖
Lättare sagt än lyssnat på...
 
Nu ska jag iväg och umgås med några av mina goa arbetskollegor 😃 det värmer ett fruset hjärta 💕
 
Ha en skön em, kram! 




Kommentarer
Anonym

Kram fina Mikaela, du är omtänksam, ödmjuk och stark ❤️ Glöm inte det när modet o krafterna sviker, DU ÄR FANTASTISK 💐

2015-02-18 @ 19:53:13
Anonym

👯 Den stolliga Barnmorskan du vet 😙

Svar: Å den stolliga barnmorskan är helt grym!! Du peppar mig jämt!! Å ditt underbara bemötande får mig alltid att le 😍 kram allra finaste DU 💕
Ia

2015-02-18 @ 19:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0