Nya tag!

Djuuuupt andetag å ny dag!!!
 
Gårdagen var fantastisk på många sätt, jag älskar när man kan vara ute i många timmar!!! 😀
 
Skridskobanan å pulkabacken hann vi me medans snälla lillebror sov gott 💙
 
Meeeen så är det så tråkigt när man gjort allt för att Frida ska få vara i centrum och få SOM HON VILLE...
Då slutar dagen i katastrof med kaxig attityd och att hon inte lyssnar alls... varför? 6års trots?
Jag känner mig SÅÅÅ dålig när det blir såhär för jag tar på mig allt det, innan lillebror var det inte såhär..😯
 
Usch de gör ont i mammahjärtat 😢💕
 
Hoppas på bättre dag idag, HEMMADAG!!
Fix å lek å lite bak kanske 😉
 
Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0