Jo men så att...

God Fredag kväll kära läsare 😉
 
Just slagit ner bakdelen i soffan efter en häktisk dag!
Hade lite glömt bort hur det var att ha massor att stå i samtidigt som man har en bebis som ska äta, bytas på och bäras på och allra helst sova ibland också....
Men nä mamma INTE idag när du har som mest att göra ���😯😯😯!!!
Dop.... just det dop var det ju planerat också...
Imorgon ska vår älskade lilleman få vatten på huvet!!
 
Ja ni vet ju alla vad detta drar med sig i arbete och bestyr, men det är ju kul också 😃
 
Hade vi varit pigga här så hade det kännts lite mer motiverande bara, nu är vi förkylda å småhängiga hela högen. Hade planerat att ha hela klanen syster med familj, systerbarn med respektive och alla barn kvar här över natt men kropp å psyke sa ifrån tyvärr så det fick vi avstyra...
 
Så nu ska här krypas ner för å ladda batterierna, MEN FÖRST, medicin...
Dax för NY antibiotika kur igen tyckte visst mina urinvägar som var på väg att släppa upp bakterier i njurarna...ajaj!!! Suck för detta!!!
 
Sov gott hörni 😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0