Älskar Fredagar 💕

FREEEEEDAG 😃 Jippiiii älskar när familjen är samlad!
 
Idag rockar vi sockarna, det är vårdagjämning OCH solförmörkelse... rolig Fredag trots regn 👍
 
Har inte riktigt orkat skriva sedan i Tisd när operationen stundade... 13.00 entrade jag urologen, skakade som ett asplöv, rädd för narkosen 😯
Som sagt har man genomgått ett urakutsnitt med en akutsövning på några få sekunder, vaknar upp efter 3 tim på operationsbordet å är så svag,
Får veta att man haft en blodförlust på 2,3 Liter och att det var en  hårsmån att det hade gått annorlunda... 
Ja då får man en annan syn på livet och är glad och tacksam för varje dag...💕
Så jag var inte riktigt överens med att sövas och "förlora" kontrollen igen... livrädd för att inte vakna!!
MEN personalen var underbara och jag somnade och vaknade GOTT 😊😴
 
Lyckan över att inse att jag vaknade var obeskrivlig!
 
Dr besked var sen ännu mera lycka el hopp iallafall,
KANSKE finns det hopp om att det omöjliga blir möjligt.... 😲🙊🙏
TÄNK OM!!!
 
Nytt besök och undersökning om 1 månad.
 
Dags att sparka igång lite go musik och Fredags städa lite fint inför helgen 💃
 
Pssst, ha en underbar Fredag 😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0