Halva tiden!

Uppkrupen under en varm filt i soffan, några rutor av Marabou Japp, å farmen på tv:n, 
Härlig Söndag kväll helt enkelt!
 
Nu har 1 vecka gått, den första av de 2 mest jobbiga enligt många jag pratat med...
Hoppas verkligen att kommande inte blir värre än den som varit nu, för denna veckan har jag verkligen varit tvungen att stänga av omvärlden och fokusera!
 
En viss oro har infunnit sig i helgen...
Imorgon är eventuellt sista dagen som jag har min andra hälft här hemma vid min sida hela dagen.
Efter att varit här, fångat mig när jag fallit, tröstat mig när jag gråtit och hållt om mig när jag som mest behövt det , och varit här hemma 24-7 under några veckor nu så ska han förmodligen börja jobba på Tisdag...
Ja såvida det fungerar när jag går in på v 2!!!
 
Jag längtar till jag kan känna att detta ger ordentlig lön för mödan, när de gör full verkan.
Jag vill kunna gå ur sängen, glad och se fram emot nya roliga dagar med mina barn, orka som vanligt och vara den där roliga, glada mamman igen!
 
Dags å ta en chokladbit igen :)
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0