Tagit mig ut!

GokvĂ€ll fina ni 💕
 
Idag har jag varit utanför husets 4 vÀggar, hade sedan lÄng tid tillbaka bokat tid hos en Naprapat i stan.
Har tidigare gÄtt hos en men kÀnnt  att den gjorde samma behandling jÀmt... sÄ nu ville jag pröva nÄgon ny, hamnade sÄledes pÄ Medical Rehab pÄ Rosenlund.
DĂ€r fick jag trĂ€ffa Joakim, OJ vilken kunskap, han imponerade!! Magnesiumbrist Ă€r oftast största orsaken till migrĂ€n , sĂ„ det ska vi börja Ă€ta 👍
Sedan hittade han punkter som han tryckte till pÄ och sa, du lider av oro och Ängest va?!
Du sover dÄligt, har problem med magen ocksÄ va?!
Joooo men visst!!
 
SĂ„ Ă„terbesök om nĂ„gra dagar, det sitter mycket smĂ€rta i denna kroppen just nu 😹
 
Önskar sĂ„ att det SNART skall bli min tur att fĂ„ mĂ„ bra!
Som tur Ă€r sĂ„ har jag vĂ€rldens finaste Ă„ bĂ€staste sambo som tar hand om mig 💖 och som Ă€r hemma pappaledig sĂ„ jag kan ta emot den hjĂ€lp jag fĂ„r och kunna bli piggare i lugn och ro.
 
Det Àr just nu svÄrt att tÀnka framÄt, vÄgar inte planera nÄgot, man vet aldrig hur man kÀnner sig.
Just nu tÀnker jag "idag" , imorgon fÄr inte plats just nu.
 
Vilka fantastiska vĂ€nner jag har ocksĂ„, vĂ€rmande kramar, vĂ€rmande sms och uppmuntrande ord som hjĂ€lper mig pĂ„ vĂ€gen, ni Ă€r underbara 😘đŸ’Ș
 
Ha en fin kvÀll! Kram kram
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

HÀr kan ni följa mig, en 29 Ärig smÄbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar nÄgot förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste smÄ ting. VÀlkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0