Egentid 💟

Klockan Ă€r 18.53 Fredag kvĂ€ll och jag sitter uppkrupen under en filt i Soffan,  ljusen Ă€r tĂ€nda och raggsockar Ă€r pĂ„ 😉 Jag har EGENTID!!!
 
Frida Ă€r pĂ„ tjejfest för en kompis som fyller Ă„r 🎉
Rille Ă€r pĂ„ avskedsfest för en kollega đŸ»
&
Lilleman valde att somna tidigt ikvĂ€ll.....💙
SÄ hÀr sitter jag och njuter av att kÀnna in lugnet,  heltid fantastiskt skönt faktiskt!
 
Det har varit en "hÀcken full" vecka sÄ helgen var sÄ efterlÀngtad nu.
 
Som sagt,  inredning ligger mig MYCKET varmt om hjĂ€rtat, TÄNK OM man skulle kunna fĂ„ jobba som inredare pĂ„ heltid, eller typ stylist inför visningar mm.
WOW vilken dröm det skulle vara 🙏
 
Trappan Àr vÄrt senaste projekt, stegen har fÄtt vore fÀrg, panelen har mÄlats vitare Ä sÄ har vi monterat "rÀcke" i form av svart bÄtrep & stora hÄllare, 
Blev riktigt nöjd 😉
 
Som alltid sÄ har jag fler projekt pÄ gÄng, 
NÀsta pÄ tur stÄr altangolvet,  det ska fÄ en omgÄng vit fÀrg, Ä lite ny inredning!
Efter det vĂ€ntar sovrummet 😀 
Var hemma hos en vĂ€n och fick MASSA inspiration hĂ€romdagen, frĂ„n ett hus frĂ„n 1909... ni kan ju bara tĂ€nka er, jag var i himmelriket 👈
 
Det Ă€r MÅNGA om ofta pĂ„pekar att vi "hĂ„lls" Ă„ grejar hela tiden.... JA det gör vi för att vi gillar det, för att vi sakta hĂ„ller pĂ„ att bygga vĂ„rt drömhem, 
HĂ€r dĂ€r vi ska bli gamla tillsammans 💕
Vi gör dessutom ALLT tillsammans,  det Àr vÄr hobby!
 
Har Ă€ven hunnit med att unna mig lite nya klĂ€der nu i veckan,  det har börjat hĂ€nda endel pĂ„ sĂ„vĂ€l cm pĂ„ kroppen som pĂ„ vĂ„gen sĂ„ nu ville jag belöna mig sjĂ€lv med lite nya klĂ€der i MINDRE storlek 😃
 
I Onsdags fick jag en frÄga av en tatuerare som jag lÀnge vÀntat pÄ, kan du vara hÀr kl 19 ikvÀll??...
Jag fick hjÀrtat i halsgropen och svarade,
Öööö öööö aaaaaa visst....gaaaaaahhhhhhh!!
Sagt Ă„ gjort 20min senare gick jag ut nöjd och glad med ett litet rosa 💟 pĂ„ mitt vĂ€nstra ringfinger, 
En liten , men symboliserar sÄ mycket för mig, 
 
🌟Överlevnad-Styrka-Min Familj-KĂ€rlek 🌟
SĂ„ satt den dĂ„ dĂ€r den enda tatueringen jag verkligen ville ha 👍
Jaaaaaa det gjorde ont!!!
Fingrar va enligt tatueraren bland det vÀrsta att göra!
Tur att jag valde det dÄ....
 
IgĂ„rkvĂ€ll fick jag möjlighet att bjuda med min mycket nĂ€ra, speciella och fina vĂ€n Elin 💜 pĂ„ hockey kvĂ€ll,
VIP dessutom sÄ platserna va top!
HV krossade Örebro med 4-1 👏 yes!!!
Å jag fick ha en supermysig kvĂ€ll med min goa vĂ€n,
Mammor-smĂ„barnsliv-egentid 😉
 
Hoppas att ni dÀr ute haft en fin vecka och har en go Fredag kvÀll, 
Regnet börjar smattra mot fönstret nu Ă„ jag ska luta mig tillbaka och njuta en smula 🍁
 
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

HÀr kan ni följa mig, en 29 Ärig smÄbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar nÄgot förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste smÄ ting. VÀlkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0