Mammi,Mammi,Mammi...

Å förlåt igen, men solen har ju varit här ;)

Mammi,Mammi,Mammi
.... ja just dom orden är det enda jag får lyssna på hela mornarna, eftermiddagarna
¨
å kvällarna nu... självständig?!... vad är det??...

Är det detta som kallas trots??... Att klänga på sin mamma, tjata på sin mamma

å lägga dövörat till då och då!!! Isåfall får denna trotsen gärna försvinna nu!

Ja men lilltösen kör lite penicillin igen då, urinvägsinf denna gången,stackars lilla Frida alltså,

Hösten 2010 å våren 2011 är hon uppväxt på penicillin känns det som, usch stackars mammas hjärta♥

Här hemma har det varit mest trädgårdspyssel det sista, jag har ju då äntligen fått mitt trädäck å mina fina

dekorationsstenar i landen, sååå nöjd!!

Idag har vi även plockat bort de enda blomlanden vi hade kvar (2st)...

Där fick de bli ny jord och gräsfrön istället, jag hinner verkligen inte med att ta hand om blomland!

Å så tycker jag att blommor i krukor och div andra roliga ting är mycket finare än blomland,

det passar iallafall mycket bättre i min trädgård. Blomland kan vara mycket fint hos andra ;)

Passar på att försöka njuta av solen å lugnet nu de sista dagarna, på måndag är det

"Back to reality" igen, tillbaka till mina goa arbetskollegor♥

Känns mycket nervöst, men samtidigt väldigt roligt, jag har ju saknat dom VÄLDIGT mycket!!!

Sen ska man få ihop terapi, stress, vardag och jobb igen....de måste ju gå, ska ta det i lugn takt denna gången.

Har varit och storhandlat på hälsokost idag, försöka hitta nåt som ger lite mer energi... Är trött på att

alltid längta till soffan, trött på att känna "jag orkar inte"... Så nu inhandlades följande,

* Berocca
* Rosenrot
* Probifrisk

Tack för alla tips och rekommendationer, nu har jag plockat ut några och får se vad de gör för verkan,

annars blir det att leta vidare helt enkelt, för piggare vill jag vara!

Men vitamin B mår man bra av iallafall = SOLEN!!!!!

Nu ropar visst kudden på mig och ögonlocken börjar kännas tunga, dags att SOVA♥, jag har lilla Frida som sällskap i sängen sedan 2 dagar tillbaka då gubben är på kurs, IGEN, men det är mysigt att ha henne där!

Sov gott å vakna torrt ;) STOR kram till er alla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0