Wiiiii :)

Ok ni som inte har trädgård kanske inte förstår hur mycke vissa saker kan betyda...

Men jag är såååå glad idag!!!

Vi har letat dekorsten till våra land jätte länge, vill ju gärna köpa till så bra pris som möjligt ;)

Å idag hängde gubben på låset på en entreprenad firma som ska lägga ner, först till kvarn liksom!!

Ordinarie pris för 1 ton sten=1950kronor

Ordinarie för 250kg=400kronor

Å vad fick vi då ge för 1,6 ton sten idag???...

JO, 1500kronor efter att gubben dessutom prutat lite oxå=KAP!!!

Jag är så glad, nu ska äntligen våra gamla land bort och trädgården kan äntligen börja bli färdig :)

Jo de lönar sig att härda ut och ha lite is i magen, TÅLAMOD!!

Nu ska jag bara hitta någon som äger en diamantklinga å vill kapa min cementrör,

sen,sen är det färdigt, längtar sååå

Nu ska jag gå ut å njuta av att se min dröm växa fram :)

Kram på er goa läsare <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0