Pust!!!

Måndag och ny vecka, solen har ju tittat fram och värmt idag, lovely♥

Idag har jag slitits med mitt samvete och mina tankar....

Ja herregud va svårt det ska vara att ta beslut ibland, å tar man rätt eller fel??!!

Ibland känns det som att det inte spelar någon roll vilket ben man står på så är det alltid nån som blir besviken... Känner mig som den fula ankungen ibland,otillräcklig å oduglig...

Men jag måste lyssna på mitt hjärta och mina känslor och då blev det såhär!!!

Denna veckan är lite rörig, pappan ska på kurs, köket ska komma, kalas på ingång....

GLÖM INTE ATT ANDAS IA!!!!

Vår lilla tös ska ju fylla 3år så till helgen vankas det nattgäster och mysiga kalas ;)

Ska bli så härligt att få ha delar av familjen här, det är såna stunder som får mig att känna mig hel♥

Bara vi får hålla oss friska nu, SNÄLLA!!

Idag var vi inne och tog 3års foto till tidningen, så mysigt, hon tyckte det va jätte kul och verkar överlycklig över att hon ska få va med i tidningen :D Sötis.

Nu ska jag försöka ge henne lite uppmärksamhet å mysa, vilket jag känner att jag är sååå dålig på.

Vi ses goa läsare, STOR kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0