Vänner <3

Ja vad skulle man göra utan vänner....

Att det finns människor där ute som står kvar fast att man knappt kan ge igen hälften av vad dom ger!

Att man har människor runt sig som dagligen sänder varma kramar på ett eller annat sätt!

Att det finns människor som alltid står där när man behöver dom!

Ja detta känns helt ofattbart för mig, är så fruktansvärt tacksam att ni finns!

Det har funnits människor runt mig tidigare som varit mina vänner men som tyvärr svikit på ett eller annat sätt....

Men jag vet att de som står runt mig idag är mina ÄKTA vänner!

Det finns en person som jag haft i min vänskapskrets sen mellanstadiet, tyvärr försvann denna ett tag,

men gammal vänskap rostar aldrig, och det fanns en anledning till att det blev så har jag förstått.

Är JÄTTE tacksam att du är tillbaka i mitt liv♥

Det finns vänner runt mig som har gjort såna speciella saker för mig som jag aldrig trodde att någon skulle göra för lilla mig... TACK!!

Jag hoppas att ni förstår kära vänner vad ni betyder för mig♥

Tack för att ni finns :D

Pussar å kramar från mig!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0