MR röntgen imorgon....usch!

Ja usch, imorgon väntar MR röntgen...usch å fy!!

Tycker verkligen inte om det, har så mycket klaostrofobi å då finns det nästan inget hemskare alltså...

Inte det minsta trött idag, kan verkligen inte slappna av, tänker bara på morgon dagen!

Laddat upp med lugnande, sen får vi se om jag rer ut det, annars får det brista och jag avstår....that´s it!

Idag gjorde jag de första 2 timmarna på jobbet sedan snart 1/2 år tillbaka, jo det är så länge,helt sjukt.

Men det var helt ok, givetvis jobbigt psykiskt, tar väl ett tag innan man vänjer sig...

Tack vare underbara kollegor så var det riktigt roligt iallafall, TACK ♥

Imorgon på förm tar vi nya tag ;)

Dags för massage nu, vi ses!!!

Dröm sött♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0