<3 Älskade mamma, tack <3

Igår var jag hos kära storasyster med familj <3
Jag hade bara fått veta att vi hade en tid att passa... Iom att jag snart fyller jämt så misstänkte jag att det hade med det att göra...
Väl framme hos dom så förflyttade jag mig till deras bil och vi styrde mot västervik. Där började vi med en GOD lunch, mega stor räkmacka på cafe Tant Grön. När vi sitter där vid bordet får jag ett vackert kort som min syster hade gjort...
Texten löd, "Lite för tidigt vill vi dej hylla när du nu 30 ska fylla. 15nov 1982 känns som igår, vi blev så glada att det kom en tår. Åren med motgångar har inte varit lätta, valen man gör är inte alltid dom rätta. Du många frågor har, idag kanske du får endel svar.... "

Oj, tårar kom direkt!!
Jag fick en personlig sittning hos ett medium, något jag länge önskat.
Kl 14 var det dags... Nervös å spänd var bara förnamnet...

Speciell känsla, lugn å ro, bara hon och jag och 4 enkla värmeljus...

Den första som kom fram var mamma <3 hon finns här hemma hos mig, hon hjälper,stöttar, beskyddar oss <3
Hon har det bra men tyckte det var jobbigt att hon lämnade mig så tidigt...Tårar av lycka kom, ville så gärna prata med henne. Framförde att jag saknar henne nåt enormt. Tack kära mor!

Fick endel råd på vägen, intressanta och spännande... Hon såg en dotter som charmar allt och alla, som bär ett stort leende jämt och som lever i en bubbla där inga problem finns, som bara mår bra och är trygg <3
Min älskade Frida <3

Vill inte dela med mig av allt här då det är väldigt personligt och något jag bär i mitt hjärta.
Det konstiga är att jag spelade in allt på min mobil, 55min och 49sek , även mediumet tittade på tel och sa, oj 55min och 49sek....
Såg fram emot att spela upp detta hos syster på kvällen men inspelningen finns inte...
Vi testade att spela in 55 min senare under kvällen medans vi åt... Och detta sparades...hm förklara detta den som kan!!!

Med all respekt för er vänner,bekanta och läsare som inte tror på sånt här, alla är vi olika men ni betyder lika mycket för mig ändå <3

Nu har jag en härlig dag bevarat i mitt minne och lycklig över att veta att älskade mor är med mig.

Ha en skön söndag alla!
Kramar i massor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0