Kan inte sova...

Jahopp då ligger man här... Lördag kväll, var jätte trött för 2 tim sen. Satte mig bakom ratten å körde hem efter ett kärt dagsbesök hos goda vänner <3 å blev pigg igen...
Brevid mig har jag en snarkande karl...en MYCKET HÖGT snarkande karl :( å i rummet brevid ligger en hostig tös....;( Kommer detta bli en sömnlös natt?! Ja me den som drar timmerstockar brevi så blir de inte mycke sömn... Å så sover man ju bara sådär halvt när hon hostar... Jaja sova kan man väl göra i sitt nästa liv!! Idag har vi varit i Eksjö på klädbytadag, "cathing" billit å bra å dessutom går delar av pengarna till väl behövande barn så det känns ju bra! Sen blev de några roliga små butiker, bla Dollar Store i Eksjö. Har ni varit där? Lilla ullared alltså ;) Helt underbart å nära å bra me, "cathing" igen! Avslutade dan me goa skratt hemma hos ett par goa vänner. Tyvärr hinner vi inte ses så ofta då vi alla har vardagarna fyllda me diverse utöver arb, men ack va kul när vi väl ses, precis som om de va igår <3 äkta vänskap! Det är mycke man vill hinna med på ledig tid... Men överst på önskelistan står nu, familjen, så pappa å co & syrran å co, vi MÅSTE ses, saknar er som bara den! Ofta när ja tänker på er så får ja känslan av att va halv... Tänk om vi ändå bodde närmre. Det är så ofta jag önskade att ja kunde få skratta, småtjöta bara över en kaffe... Eller få en värmande, styrkande kram när motgångarna e som värst! Har upptäckt att det är många hinder å slag under bältet man ska behöva ta här i livet å då hade det varit skönt å ha er nära <3 Hade velat haft er här i veckan då slagen varit stora.... Saknar er! Hoppas att jag kan samla er alla här när jag fyller år, de skulle värma mitt hjärta. Nu ska jag försöka locka in John Blund... Gonatt hörni <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0