4 1/2 månad...

Här sitter lille jag å småmyser 😃💙
 
Idag är det dags för 4mån kontroll på BVC...
Hallå snälla stanna tiden lite nu va...
Min lilla bebis 😯
 
Idag får vi diskutera amning vs ersättning pga min egen situation MEN också för Antons mages bästa!
Han har fått såna problem med sin mage stackarn.
De säger ju att ammande bebisar inte kan bli förstoppade... men det vet jag inte om jag köper!
Å så dessa stackars gaser han har...AJ va ont det måste göra i hans lilla kropp..😢
 
Får se om de har några goda råd på vägen!
 
Eller har du några bra råd? ���😉😉   😉😉


Kommentarer
Anonym

Sötaste lille killen i världen, en riktig liten go' bit 💙 / Hanna

Svar: Tack 😉 ja jag är allt rätt stolt över charmtrollet!! Kraaaam
Ia

2015-02-18 @ 19:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0