Dop 💙

31 Januari 2015 döptes Per Anton Stenvall 💙
Det var en alldeles fantastisk dag mef nÀra och kÀra nÀrvarande, TACK alla ni som kom, betyder vÀlsigt mycket för oss!
 
Lilleman var glad som mest hela tiden men mot slutet tyckte han att de va lite trÄkigt och sa ifrÄn.
DopklÀnningen Àr Rille döpt i , den Àr sydd och broderad av Rilles mormor , fantastiskt kul att ha tycker jag.
 
VÄr fina vÀn Josefine Walfridsson sjöng och betörde allas vÄra hjÀrtan med sin underbara röst.
Dessa lÄtar valde vi,
* Vem kunde ana en kung
* BesvÀrjelsen
* En helt ny vÀrld
 
Vi Àr mycket nöjda med dom!
 
Frida fick hÀlla dopvattnet i funten, gulligt!
 
Lillebror fick sĂ„ mĂ„nga fina presenter ocksĂ„... TACK snĂ€lla alla ni 💙
 
Fler bilder kommer framÄt!
 
Kram pĂ„ er 😉


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

HÀr kan ni följa mig, en 29 Ärig smÄbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar nÄgot förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste smÄ ting. VÀlkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0