Jag älskar er 💕

Alla Hjärtans Dag för 1år sedan firades med restaurang besök å massa mys, jag, Rille å Frida 😍
I alla hjärtans present fick Rille ett postitivt gravtest av mig 😃 yey vi hade LYCKATS!!!!
 
Å 1år senare sitter vi nu här 😃
Lillebror är här hos oss 💙
Helt obeskrivligt underbart!!!
 
Tack för att ni finns min underbara familj 😘
 
Tack även alla underbara nära & kära för att ni finns i mitt liv, stöttar, värmer & glädjer 💕
Såååå tacksam för er!!
 
Ha en fortsatt fin alla 💖ns dag finingar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0