Bergådal bana!!

Äntligen Fredag och helg, familjen är lediga tillsammans igen, yey 😃
 
Senaste dagarna så har mina känslor åkt berg å dal bana... Ledsen, uppgiven- Arg, besviken - Frustrerad ,vilsen-orolig... 
 
Jag lyckades släppa ut tårar häromdagen å det va så skönt!!! Sån befrielse, sista tiden har jag kännt mig ledsen och gråtmild igen, MEN jag har bitit ihop för familjens skull.. hur kul är det att ha den där tråkiga, ledsna och gnälliga mamman?!..
Nä på med masken inför barnen!!!
 
Men den brast i Tisdags, fick då telsamtal av min ena läkare som talade om att hon skickat remiss till urologen. Pga mina återkommande infektioner och mina besvär med blödningar när jag tappar mig så vill hon nu att vi sätter en slang på magen....😢😳
JAG VILL INTE!!!!
Men måste tydligen för att försöka undvika problem med njurarna i framtiden...
Denna ska sitta till sommaren å samtidigt ska jag behandlas med låg dos långtidsverkande antibiotika...
Detta var min mardröm att de skulle komma med detta förslaget..
Alltså alla kvinnor förstår ju hur snygg å attraktiv man känner sig efter barnafödande... å speciellt när snittet är från sida till sida, brett och snett också...
Å så sätter vi en slang på magen också....
Jo men attraktiv?! Samliv?!  Nä skulle inte tro det!!!!
Tack KK Ryhov...
Ni ska fasen inte lyckas förstöra i min relation också, upp till mig att acceptera läget nu?!
Kommer jag aldrig göra, men jag får lära mig att leva med det!!!
 
I väntan på urolog kontakt så har jag också blivit kontaktad av chef på  Ryhov som informerade om att Lex Maria ärendet är igång och det försöks nu reda ut precis exakt NÄR det hände och VEM det var....
Jag vågar inte hoppas på några svar el någon ersättning/kompensation men jag önskar att åtgärder vidtas så fler slipper drabbas!!!
 
Krafterna saknas lite nu å jag behöver försöka sova lite... 😯 God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0