När man ibland har svårt att säga allt.....

Jag är så sjukt ledsen över allt vad detta har dragit med sig...
Min kropp värker så gott som var dag å min själ värker för att jag inte kan vara den roliga å glada mamman jag vill och brukade...
Jag önskar så hitta tillbaka dit å att jag kan ge tillbaka för allt ni gör för mig!!
 
Jag VÄGRAR att denna smärta ska få förstöra något mellan oss!! När jag väl fick möjlighet att vakna upp igen efter snittet så tänker jag inte förlora dej 😘
Vi fick iaf en underbart vacker son som ändå var och är värt allt skit!!!
 
Älskar dej
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0