Värmer!

 
Godmorgon fina läsare 💕
 
Tack snälla ni för alla kommentarer och positiv respons på mina blogginlägg!
Det betyder obeskrivligt mycket för mig att ni vill följa med mig på min resa, tack!
 
Ja, det ÄR skönt att skriva av sig tycker jag, för mig är det bearbetning. Sen är det väldigt skönt att många ggr skriva å låta er läsa, istället för att alltid vara strong å prata...😯 kan va skönt att slippa fälla dom tårarna ibland!
 
Å tack för all pepp, stöttning och kramar, all er värme och styrka tar mig framåt var dag 💪
Ni är guld värda!
 
Idag väntar samtal och ny överläggning med Dr!
 
Som ni ser så har jag iaf allra bästa sällskap idag 💙
 
Kramar i massor!!


Kommentarer
Anonym

Sötaste lille bebben 💙
Bra att skriva av sig och bearbeta tankar och känslor, Tänker på dig fina Mikaela 💚
Kram Hanna

2015-01-28 @ 11:42:59
Anonym

Åh TACK Hanna 💖

2015-01-28 @ 14:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0