Är detta jag?!

Lördagmorgon å klockan slog precis 07.... suck om man ändå bara kunde sova nångång...😯
 
Runt 3 tim sömn per natt sliter på såväl kropp som psyke... resterande tid består av sömnlösa timmar fulla av tankar!
 
UTMATTNINGSDEPRESSION.... pga långvarig psykisk stress... ÄR DET JAG???!!!
Ja det verkar tydligen finnas en hel del som talar för det 😢 Hur gör man då?
 
Jag är SÅÅÅ rädd för tabletter... tabletter att somna på känns ok, tabletter för att få hjärtat att slå liiiite saktare känns ok.... MEN dessa SSRI preparat som skulle behöva vara aktuellt gör mig LIVRÄDD...
 
Jag vet inte varför för jag förstår ju att de finns för att hjälpa och dom jag vet som ätit har blivit hjälpta!
MEN jag är rädd för att bli fast...
Jag är rädd för biverkningarna...😯
 
Har ni nån erfarenhet av såna tabletter?!
El har ni några andra tips såsom hälsokost preparat eller vitamintillskott av nåt slag?!
 
TACKSAM för alla förslag!!
Vill å måste ta mitt ansvar att försöka bli en välmåeende mamma för mina barns skull...
Och för min egen såklart!!
 
Idag önskar jag David en underbart fin dopdag 💙
Ville så gärna orkat vara med på min systerdotters sons dop idag men kroppen sa ifrån...
Det gör ont!
 
Ha en fin Lördag vänner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0