2 september...

2 September,  små regnigt, lite disigt... Men vad gör väl det... Nu kan man ju börja tända ljus, köpa goa filtar, krypa närmsta kära för att få lite värme ❤
Jo jag tycker att hösten kan vara rätt mysig 🍁
 
Det är 1 månad & 6 dagar till lilleman blir 1 år...🎈
1år sedan denna hemska-vidriga-jobbiga-smärtande & alldeles underbara tid började...
Blandade känslor!!
 
För er som undrar och som kanske "stör" er för att jag råkar vara en människa av det "öppna" slaget kan ju sluta läsa här!!
Jag delar gärna med mig av mitt liv, jag tjänar inget till att bita ihop och hålla inne allt.
Jag vill och mår bra av att dela med mig av mitt liv, mitt mående och mina känslor till de som finns för mig!
Varför vara bitter och instängd?
Vad vinner man på det?
 
De som bryr sig läser GÄRNA ❤ TACK!
 
Som ni vet så har jag fått min skada klassad som vårdskada, ÄNTLIGEN!!
Ersättning?? är det många som frågar...
Jo det kanske det blir, MEN jag kan ju fortfarande INTE köpa mig en ny fungerande urinblåsa ens för alla pengar i världen...
För det finns inte å det går inte...
 
Igår fick vi dystra besked, blåsan slutade förm jobba efter att jag slutat med tappningarna...
Så resultatet 370ml kvar efter toa besök...
INTE OK!!!
Ny STOR och TUFF undersökning väntar som i sin tur kommer ge det definitiva beskedet om HUR stor skadan är och vad som blir bestående men...
 
Känns sådär 😯
Känns tungt 😢
Detta betyder ju en hel del problem även för framtiden... 
 
De 2 svaga ben jag hade byggt upp rasade just lite,
MEN jag har en familj, barn å fin sambo att tänka på, ta 2 djupa och res dig upp Ia 💪
 
Det finns ju liksom problem & problem....😞💚💛💜
 
Tusen & åter tusen tack för all värme ni ger,
Jag är så oerhört tacksam för detta!
NI är fantastiska och får mig att orka 1 dag till 🙏
 
Ha en fin höstdag nu alla ni där ute,
Var rädda om varandra & glöm inte att ta vara på det ni har, som sagt, det finns problem & PROBLEM...
 
KRAAAAAAAAAAAM ❤ 


Kommentarer
Anonym

Du är helt otrolig vännen, du är en kämpe och en väldigt klok kämpe men det visste jag redan efter ha sett dig växa upp. All kärlek i världen. Kram Lena❤️❤️❤️

2015-09-02 @ 10:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0