2 månader senare...

Heeeeej kära läsare 💕
Hoppas att ni alla mår bra, att ni alla njuter av att året går åt "rätt håll" (tycker jag iaf) även fast det är och har varit mycket regn så är det ju vår och SNART sommar 🌞
Ojojoj va tiden springer iväg!!
Jag var helt enkelt tvungen att ta ett litet break från bloggen, ett breake från all skit å negativitet.
28 Maj, Anton är snart 8 månader, älskade fina unge 💚
Han förgyller vårt liv med sitt underbara leende och busiga blick, han kryper snart och är nyfiken på det mesta som existerar 😉
I slutet av April var vi då tillbaka på urologen och träffade denna Knud Pedersen dr i urologi.
Testerna av blåsan gjordes om och det visade sig att efter hans ingrepp och "retning" så har blåsan fått ett liv, förstår ni, en utdömd urinblåsa har fått nytt liv!!!!
Nä ja fattar det knappt inte heller!!! 
Han bad mig sluta med tappningar för att inte skämma bort blåsan med hjälp och jag ska fortsätta gå på klockslag. Blåsan kommer inte återfå full funktion men nära på förhoppningsvis!!!
Han valde att avskriva mig och låta mig läka och vara ifred nu, han tror att kroppen läker bättre utan all stress över alla undersökningar och vad dom ska visa. Jag ska själv höra av mig om det inte fortsätter kännas bättre el tillstöter andra komplikationer.
Han har skrivit till KK och bett dom låta mig vara och slippa fler obehagliga undersökningar.
Dom nötterna ville gå emot han som är spec å tvinga ner mig till Gbg och Sahlgrenska.... MEN Knud sa NEJ!!
Knud backar upp mig som tur är.
 
Förra v var jag tillsammans med Psykologen uppe på KK och lämnade brev, handskrivet, personligt och på ren svenska... till ansvarig överläkare på KK Roland Boij och hans chef Birgitta Borg.
Brevet innehöll MÅNGA känslor, förklaringar på mitt liv idag och vägen hit, på vad vi missat och hur detta har skadat vårat liv.
Jag avslutade brevet med att "skadan är skedd, dags för er att ta ert ansvar och ta på er den, ni har vållat oss 7 månader av ett rent helvete"
 
Återstå att se vad de tycker om detta!
Det är nu 1 månad kvar tills utredningen och skadehandläggarna ska vara färdiga... SNART ska vi vara i land och det ska bli gudomligt skönt att slippa lägga vakna nätter och energi på detta.
Vad än utslaget blir så är högsta vinsten för oss att blåsfunktionen faktiskt börjat hitta tillbaka 😊
Givetvis vore det GRYMT SKÖNT om de fick sig en knäpp på näsan!!! 
TACK för att ni alla är med mig 😘


Kommentarer
Emma

<3 <3 <3

2015-05-28 @ 23:20:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0