skyddsĂ€ngel 💕

Söndag förmiddag 22 Februari.... De 3 sista dagarna Ă€r bara ett STOORT vakum, tomrum.. Vad hĂ€nde? Varför? OtĂ€ckt...!!! Som jag tidigare skrev sĂ„ skulle jag till psykologen i Tors.. MEN jag kom aldrig dit... Jag tĂ€nkte som jag brukar att jag bara ville göra 2 Ă€renden först, jag och Anton gick inne pĂ„ rusta, Anton satt i sin stol i en kundvagn och sov, jag gick Ă„ smĂ„ kikade pĂ„ vĂ„rkollektionerna pĂ„ inredning. Minns att jag stannade upp och kollade pĂ„ fina ljuslila gardiner till Fridas rum, minns att jag kĂ€nde mig yr och tĂ€nkte att jag mĂ„ste ta mig ut frĂ„n affĂ€ren... NĂ€sta gĂ„ng jag öppnade ögonen sĂ„ lĂ„g jag pĂ„ en ambulansbrits uppkopplad pĂ„ ekg och stucken i armen...😯 Fick REN OCH SKÄR PANIK!!!! MIN SON!!!! Han Ă€r hĂ€r sa ambulanskillen, han Ă€r lugn sa dom. Sen svartnar det igen och jag vaknar pĂ„ akutrummet.. DĂ„ hade bĂ„de svĂ€rmor och Rille anlĂ€nt 💖 Uppkopplad pĂ„ EKG, en puls pĂ„ 103 och en huvevĂ€rk som va grym 😧 Va hĂ€nder med mig?... ingen vet Ă€n... FĂ„r komma till AkutvĂ„rdsavd medicin, fĂ„r eget, litet, tyst och mörkt rum, skönt!! En röntgen av hjĂ€rnan görs, denna Ă€r okej! Ekg Ă€r ok! Blodtryck och puls högt annars ser det ok ut! Lr nja, flĂ€sklĂ€pp och svullen kind Ă„ blĂ„slagen kropp....😹 AJ va ont jag har i min kropp som hade ramlat handlöst i cementgolvet pĂ„ Rusta.... Det var 2 privatpersoner som hade sett mig ramla ihop och som hade larmat 112. PĂ„ Fre em fick jag Ă„ka hem med smĂ€rtstillande, remiss till sjukgymnast och order om vila! Din kropp Ă€r SLUT efter allt sa Dr, detta var en krisreaktion pĂ„ allt som varit, kroppens sĂ€tt att sĂ€ga ifrĂ„n. NĂ€sta gĂ„ng kan det vara pumpen sa dom sĂ„ se till att vila nu!!!!! Jag mĂ„r efter omstĂ€ndigheterna ok, jag Ă€r mör i kroppen, jag Ă€r SKETSLUT, jag Ă€r fortf yrslig. Dock Ă€r jag oerhört tacksam för denna skyddsĂ€ngel som sĂ„g till att vi aldrig hann ut Ă„ sĂ€tta oss i bilen.... HUA otĂ€ckt att tĂ€nka!!! Jag Ă€r ocksĂ„ tacksam att det hĂ€nde offentligt Ă„ inte hemma nĂ€r vi va sjĂ€lva jag Ă„ lilleman... Jag Ă€r tacksam att vi finns hĂ€r idag 💕 TACK skyddsĂ€ngel! Å tack alla ni som hört av er, betyder oerhört mycket 😘 Kram!


Kommentarer
Anonym

Men usch o fy đŸ˜± Tackar verkligen din skyddsĂ€ngel som vakade över dig o lillen 💕 Stor kryakram, var rĂ€dd om dig/ Hanna

Svar: Tack fina Hanna 💕 Jaaa hua detta va riktigt otĂ€ckt! Har vĂ€l tyvĂ€rr tryckt tillbaka tĂ„rarna sista tiden nu, ville sĂ„ gĂ€rna klara av att gĂ„ vidare... men kanske har jag inte bearbetat tillrĂ€ckligt Ă€n. Å allt jobb med Ryhov Ă€r ju lĂ„ngt ifrĂ„n fĂ€rdigt och det fĂ„r mig att bli sĂ„ stressad... 😧 JAG ORKAR liksom inte mer nu!!!
Skulle önska medgĂ„ng nu och att i lugn och ro fĂ„ njuta av familjen 💕 Vi har inget val nu Ă€n att vara hemma bĂ„da 2, klarar inte mycket sjĂ€lv! Kram vĂ€nnen
Ia

2015-02-22 @ 20:45:30
Anonym

LĂ„t det ta tid, det gĂ„r inte skynda pĂ„ lĂ€kning av sjĂ€len, skönt att du inte Ă€r ensam hemma💕 Kanske mĂ„ste du bli fĂ€rdig med allt som har med dokumentationen och genomgĂ„ng av din förlossning och efterförloppet att göra innan du kan fokusera pĂ„ framtiden?? Oron för allt detta du gĂ„r igenom nu kĂ€mpar kanske emot din vilja att mĂ„ bra igen ❀ TĂ€nker pĂ„ er, kram

Svar: Ja du har nog vĂ€ldigt rĂ€tt i det fina Hanna ❀ kram!
Ia

2015-02-23 @ 19:51:45
Anonym

/Hanna igen 😉

2015-02-23 @ 19:52:16


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

HÀr kan ni följa mig, en 29 Ärig smÄbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar nÄgot förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste smÄ ting. VÀlkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0