Long time ago....

Alla Hjärtans Dag 2016 ❤
Hoppas just DU haft en fin fin dag! 
 
Det har jag haft, omgiven av min egna lilla familj,
God mat och massa kärlek 😍
Så oerhört tacksam för mina hjärtan!
 
"Long time ago" här på bloggen...
Ja tiden har visst bara sprungit på,
Kände till sist att det blev ett ända ältande här på bloggen  så jag valde att ta lite distans till den.
 
Men jag vet att ni är MÅNGA som följt/följer mig så nu tänkte jag uppdatera er lite.
 
Lillebror har hunnit bli 16 månader 💙
Årsdagen å v runt den tid då det va 1år sedan vi höll på att förloras gjorde väldigt ont och minnena kom upp till ytan,  jobbigt!
Men också nödvändigt för att kunna lägga själva händelsen lite bakom oss....
Man blir föralltid påmind när man kollar på lillebror!
 
 
Sedan till skadan...
Ja den är rejäl, 90% har dom kommit fram till...😯
En skada som inte går att reparera , något jag bara ska lära mig att leva med...
DET GÖR ONT!!!
 
I Fredags 12 Februari 2016 Kom så svaret el utlåtandet på LEX MARIA utredningen...😔
 
Efter allt man gått igenom och fått/får utstå så ville man ju givetvis få "knipa åt" de skyldiga, 
Man vill ju inte att det går dom obemärkt förbi medans man själv ska leva med det...
 
Samtidigt som vi väntat på den så har man sytit för att den ska komma...
 
Beslutet löd :
 
Inspektionen för vård och omsorg lämnar utredningen om kvinnokliniken utan kritik & anmärkning, 
De anser att Kvinnokliniken fullgjort sitt jobb och ej brustit i några rutiner...😢
 
Dog lite smått inombords när jag läste det...
 
VA??!! På riktigt??!! Ska dom bara komma undan??!!
 
Jag kan inte känna mig mer kränkt just nu å så obetydelsefull i deras ögon...
Så utlämnad och så liten för vården...
Nu tog krafterna slut liksom 😢
 
Överklaga är nog inte aktuellt då man för överväga vad det faktiskt kostar oss  i vår familj i ork och tid,
Den tid som vi hellre vill ha tillsammans ❤
 
Vi har inte bestämt oss än, för tillfället har vi "slängt" papprena (50 sidor) i väggen och försökt 
ha en mysig helg 🙏
Å njuta av det vi har ❤💙
 
TACK till er som finns och bryr er om oss,
Ni är helt fantastiska, 
Det betyder mycket för oss!!
 
Kram 😊💜
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0