Soffhäng!

Tisdag-regn-soffhängsdag 😉
Idag är jag och lilleman hemma själva för första gången på 3 veckor...
Nervöst och mysigt!
Pappan har nu prövat att återgå till jobbet efter en längre tids upp passning av oss efter min kollaps.
Har jag talat om att han är världens bästa?! 😍
Den bästa tryggheten som finns!
Livet går sin gilla gång, är inne på dag 9 med medicin  behandling och jag hoppas snart vara ur de värsta groparna och biverkningarna, de som under loppets gång många gånger fått mig att vilja försvinna, slippa allt bara för en stund.
Sjukt å obeskrivligt jobbigt när man sitter i ett hörn, skakar, hyperventilerar, svettas att i den stund försöka hålla ut och tänka, ge det tid, det vänder!!!
Men orden "Ta mitt ansvar" gentemot familjen och framförallt barnen har varit min livboj som fått mig att fortsätta behandlingen och kämpandet.
Börjar sakta känna att det är något lättare att gå ur sängen var dag, längtar så tills var dag kan vara ren njutning och inte till viss del kännas som en kamp!
 
Som en del i behandlingen så har jag tagit hjälp av en naprapat mot min smärta och min stress.
Magic fingers säger jag att denna karl har!!!
Igår satte han akupunktur på ställen utmed nacken som gav SÅÅÅ bra resultat efter evigheter med MASSA smärta där, ingen annan har satt på dessa punkter förr!
Dessutom körde han stötvågsbehandling på mina axlar, 2000 slag per sida,skum känsla men så himla skönt efteråt!
Öm och go idag men har fått en stunds extra sömn inatt 😉
Detta kan jag varmt rekommendera, Joakim Bergqvist Medical Rehab Team 👍
 
Ha nu en fantastisk dag! Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iastankar

Här kan ni följa mig, en 29 årig småbarns mor som tar dagarna som dom kommer och absolut inte tar något förgivet! Lever livet var dag och uppskattar de enklaste små ting. Välkommen att följa mig i mina vardagstankar och mitt liv!

RSS 2.0